040809, det kanske blir en dag att minnas vem vet

hej.
de var ett tag sedan jag skrev nu. och det har gått 8 veckor sen skolavslutningen det känns lixom inte så jag pallar inte skolan nu... fast det blir ju mindre och mindre tills jag får köra moppe tror det är 33 veckor eller nått kvar :-D hahahah grymt skönt det ska bli slippa cykeln ett tag.
Jag var på gotland nästan hela förra veckan och vi hade jätte fint väder, (har hört att det var sämre med det i bästa borlänge) så jag bada i havet å grejer de var trevlit de.
blir nog lugnt i veckan tror jag iallafall, nästa helg blire zonläger kulkul :)
 
men men får vell hoppas på att det blir moppetider snart hahah

jag be snart tillbaks med more of mitt life, okej det är nog bra att skolan börjar snart haha :S

puss på er
caaarrrrrroooooo häär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0