distriktmatchen och dagarna fram till nu

jag har inte skrivit på väldigt länge, men distriktmatchen var kul, urby är bäst. tävlingarna gick hm... olika. första dagen gick det verkligen aaaaaasdåligt, det var långdistans och jag fattade ingenting. kom 9 utav 19. sen dagen efter vare sprint, där gjorde jag nån miss och var inte så nöjd efter men kom femma iallafall. (: på torsdag kväll åkte jag till maja och sov där. vi var med emil, viktor och cal på kvällen, åkte runt med deras moppar lite överallt haha. sen på fredagen var vi till haganäs och badade med emil, viktor och cal (: på kvällen skulle jag och maja ta bussen till falun och tälta här hos mig, och den kom till slut men det tog någon timme eller nåt haha älskade bussar <33333333333333333 ! sen dom senaste dagarna har kusinerna varit här, vi har mest varit hemma och badat osv. nu ska jag och hanna ut och träna, länge och drygt... :D jag slänger upp lite bilder från igår och idag, puss hare fint /eeemma












(mattis bilder)













Kommentarer
Postat av: hanna urby

åå du är så bäst emma!

2009-08-10 @ 11:53:56
URL: http://ojojoj.devote.se
Postat av: hb

ofta du inte skriver att det är mina bilder

2009-08-10 @ 14:48:13
URL: http://hannabjoorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0