du undrar vem, vem om inte du

skrev ingenting igår, men jag var iallafall med min linnea hjerpis (: det var väldigt skönt att träffa dig eftersom att det var såhär 2135634641641 längesen! vi pratade, pratade ännu mer, lagade mat till winnerbäck och håkan och bara va liksom. hihi sjukt bra är du, älskar dig. på kvällen åkte jag upp till friidrotten för att jag tänkte träna, men det var bara jag och nicole där haha.... så jag körde något varv på slingan och sen fick jag avsluta för att jag hade så jävla ont i tummen! vettefan vare är för fel men ska åka till sjukhuset och kolla upp det nu. tror inte att det är någonting brytet, för jag kan ju röra lite på den liksom. haha. men träna går knappt :'((( men äh det kanske går över imorgon eller nåt, haha :-D  det känns så himla töntigt att inte kunna träna helt bara för att jag har stukat (?) tummen. aja får se vad dom säger på mammas jobb.. senare kanske jag ska träffa einar som jag inte varit med på hela sommaren verkligen. och sen ska jag, mamma och hanna till borlänge på eftermiddagen och köpa lite grejer till mitt rum och så måste jag verkligen köpa massa kläder. blir så grymt sjukt jävla irriterad på stan i falun, hittar INGENTING. får se om jag är lite gladare ´när jag kommer hem idag då haha. och sen på kvällen ska jag kanske träna beroende på hur min tumme känns såklart.... men nu måste jag åka, pussisss /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0