harry potter

varti och sett harry potter med moa nu. den va faktiskt bra tycker jag, rolig iallfall! och moa gör de inte mycket tråkigare heller... störda människa, om hon nu är en människa! men de var dåligt att han med långa skägget dog! ursäkta mig alla som inte sett filmen att jag avslöjade de men jag kunde inte hålla mig.. men jag är tveksam ifall jag har sett filmen innan för jag fattade apsolut ingenting i början!  haha ja men iallfall så sprang 2 timmar och 33 minuter iväg som jag springer när jag springer mitt fortaste haha skoja bara men gud nu när jag tänker efter jag fattade typ ingenting av filmen (?) shiit eller så har jag glömt.. men ofta jag glömmer! men iallfall så håller jag på att kissa på mig nu! jag tror jag ska göra något åt saken! hejdå / m.dahlqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0