i skolan

tja emma här! sitter i skolan och skriver mitt sista "my summer holiday" hihihihih. skön känsla det där att det är sista gången vi gör dom här typiskt monte uppgifterna.

helgen min var bra, tuna ting på lördagen och sen kräftskiva med familjen och grannarna på kvällen. igår sprang jag 800m på lag-usm och på kvällen var jag ungefär heeeeeelt slut. ikväll ska jag träna friidrott, älskar att jag kan vara med mer nu! :-D nu måste jag fortsätta jobba eftersom att jag har skrivit en mening på flera timmar typ.... pusshej! :D <3 /e



en gammal helig bild från flera år sedan,
längesen vare iallafall eftersom att sanna & jasmin gick här då!
haha shit vad jag saknare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0