ja då var första dagen avklarad..

..det var inte så farligt som jag trodde, eller jo det var de/kommer bli iallafall menmen de e ba å kö på gott folk och se de possitiva i de:) men måndagen den 17 augusti, den första skoladagen på den här terminen ah den var rätt go vi träffa nya mentor å schema å grejer asså fett nöjd med mitt(YYYYYY) sen skulle vi göra nån uppgifter fast det mesta gjorde dom andra jag stekte bara pankakor och satt vid datan hiih:D asså fett coolt jag har kommit på att varje minut är en ny upplevelse eftersom den minuten aldrig harfunnits förut lixom och den föds lixom på 60 sekunder och lixom det är rätt coolt lixom :-d hahhahahahahahhaa blablabla



usain bolt är snabbast i världen, typ,iallafall efter mig men jag räknas ju inte:)


caaaaaarrrrrrrrroooooo häär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0