rubrik ohhhhhyes

fick helt plötsligt för mig att jag ville klippa raklugg, igår hade jag nästan bestämt mig men nu kommer jag bara på massor utav negativa grejer med att ha det. men det är fint, väldigt fint om man passar i det vilket jag inte vet om jag gör. jag har testat att få det så verkligt ut som möjligt haha men ja såhär blev det. kommer aldrig våga göra det eftersom att varje gång jag är hos frissan så backar jag med alla planer liksom. shit värsta hårtemat det blev nu. hoppas ni antecknar allt det här. men ah får se hure blir.



haha ett försök till att det ska se ut som lugg
inte helt bra, hehehhehe


idag har jag gjort ingenting och sen har jag tränat, friidrottt till och med :-----D askul. vill verkligen tävla nu åhhhhhh jag får panik med det här. har inte tävlat i friidrott sen i höstas på svealands! kommer knappt ihåg hur man gör ju. men om jag är frisk och oskadad nu framöver så kanske kanske! nu ropar ifrån köket där nere att det är glass framställt, så nu ska jag gå. sen blire beck /eeee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0