trött överallt verkligen

rullskidsintervallerna från igår har gjort att jag fått träningsverk i armarna, magen och typ ryggen (?). jag har ooooont överallt. idag tog jag mig upp på friidrotten och körde där. det första björn min tränare sa till mig var att jag ska vara med och springa 800 m på söndag på lag-usm........ hahaha shit. idag var första gången jag sprang på bana på typ ett år men visst visst. så nu har iallafall björn, ull och palle övertalat mig om att vara med, så jag ska vara det. träningen idag gick ändå lite bra, eller det kändes ju ovant och så såklart men helt ok liksom (Y) nu ska jag duscha, och imorgon ska vi till slätta och bada med skolan. JIPPIEEEEEEEEEEE. hare fint! med vänlig hälsning emma sofie björklund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0