fredag, lördag & söndag

fredag: studiedag. träffade layton och sen åkte vi ner på stan och sprang runt där i flera timmar. haha fick vi någonting gjort? svar: nej. eller jorå vi fikade, och amanda köpte lite presenter och så. och så köpte vi våra älskade kalendrar, haha nu äre vi som kommer ha koll på grejerna! :D det var bra iallafall. kom hem runt fyra och sen åkte jag och fredde till stångtjärn för att vara funkis på natt-dm som kåre hade. vi var i starten och byggde upp allting men sen när tävlingen började gick jag och örten ut i skogen i typ en timme. det var heeelt kolsvart haha och det regnade hela tiden. iallafall så när vi hade kommit värsta långt och skulle gå tillbaka började han berätta spökhistorier och grejer, och massa om andra världskriget och sånt haha det är så örten alltså. det var lite läskigt faktiskt och sen att vi skulle hitta tillbaka. men det gjorde vi :D och så när vi kom tillbaka till starten hade tydligen alla redan plockat ihop allting så det slapp vi också. vi var hemma runt halv ett på natten, och dom slutade starta typ tio.... hehhh

lördag:
vaknade med värsta snuvan men jag sprang sprinten iallafall. det var uppe vid gruvan och nej..... det var inte roligt tyckte jag, dom flesta andra tyckte det. men det gick dåligt och jag bara slarvade och blablabla. kom 9 utav 20 nånting tror jag. på kvällen var jag bara hemma kollade på across the universe. (:

söndag: idag alltså. fortfarande snuvig men ska nog åka lite rullskidor. sen måste jag plugga. suuuuuck

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0