lång dag :-)

gick upp runt halv 8 i morse för 3 friskare och 1 zackrisson skulle hämta upp mig i bilen för vi skulle tävla i leksand! jag var med på kort häck och de gick faktsitk as bra! jag persade till 12,27 och kom 2a! palle vann också hon nytt pers!:-D vi va glada siri kom trea anna fyra hanna jansson 5a ja de var bara 5 med men bara bra med hihi men iallfall så hoppade linnea längd och hon hoppade långt som bara hon kan! 5,16 nytt pers för henne också!!!:-D kuul.

sen kom mor far och broder och hämtade upp mig och vi drog vidare till dalajärna för att fira mormor och så typ och så såg man flygfesten från deras hus orkade inte åka till fältet vi åkte till äppelbo och kollade smyckensaker iställe men jag köpte ingenting. men jag och madde köpte godis mohah och vaniljbulle och vaniljhjärta hahahha sen åkte vi hem och jag kom väll hem runt 8



inte alls långt efter vi kom hem befann jag mig och min fina bby moo där var maja också! vi tog våra cyklar ( bettan ulla och den namnlöse) och cyklade till haganäs för att bada emil kom på moppen. viktor och örten var där en sväng. woppi också. de var gryyyyyyyyyymt skönt att bada asså!! as varmt i vatttnet, men de va as mkt mygg men de sket vi i..

dagens minus ; maja(jag) hoppade i vattnet, moa också dock i fel riktning så rakt ner på maja (mig) jag skönt som en sten på botten ( eftersom jag hade moa stampandes på mig) jag fick panik asså och kom inte upp kunde inte simma eftersom min rygg var bedövad...  jag kommer nog vara helt blå imrogn.... tack moa... men de är lungt.... 22.47 ilo!<3

maja moa maja ( jag har inte sån rumpa igentiligen, hoppas jag)

maja moa maja

love jaaaa

moa emil

låånt nattdopp asså från 20.50- 23.30 skööönt

OM DU VILL HA MIG! NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTT!

/m.dahlvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0