07.46??! nej min dator går fel.. 16.46 skare va

tränade först, gick med linnea till amsberg och hämtade ett papper för hon ska till göteborg på sån där sak!!:-D fett kul för henne asså. vi hälsade på kokosnö men hon var inte hemma.. nu måste jag packa lite till torsby och sen ska jag upp till madde och käka men lägger in lite bilder först.  ps. idag har min hallonhäck blivit rånad med 2 liter hallon... om inte mer.


en shaun

en sööt shaun

en till shaun

en shaun upp&ner för de såg kul ut

hejdå alla fans! /m.dahlqvist

Kommentarer
Postat av: S<--som i Shaun

asså men jaa gud vad snygg jag kan vara om jag bara vill liksom!!! Jesus. HARE BRA I TORSBY SHUAN LILLE, träna löst och ledigt så du orkar DN!!!!!!!

2009-07-25 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0