22.54 från söderfors

sitter här i nybergs kök. fortfarande i söderfors. vi har haft det jättebraa! lite dålig uppdatering (?) kanske men. idag åkte vi in till valbo på tävlingen tidigt, maja skulle tävla. träffade palle, siri, erika med fler! (: och mina andra bålsta kusienr var också där och tävlade :D imorgon ska jag till tävlingen igen. maja och palle har lång och kort häck. jag h.a.t.a.r att bara sitta bredvid och kolla på. verkligen hatar det. men jag kanske kanske kan börja träna lite snart iallafall, hoppppppppppppaaaaaaas. ja så nu vet ni det. nu ska jag göra någonting annat puss god natt för er som tänkte sova nu (: /eeemmmmaa

ps. maja får skriva resultat









maja anna linnea dahlqvist du är bäst i hela världen
hehe det händer inte ofta att vi skriver sånt här
men gud turi vad bra du är
och vad ännu mer bra det är att jag har dig
du är jag jag är du
så sant som det är sagt.
(shiiiit värsta dikten det blev!)
men puss&pill turi
ILY!!!!!!


Kommentarer
Postat av: emmaolsson

fin blogg ni har :)

2009-08-01 @ 11:31:06
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0