åland

åker till åland nu i några dagar bara. vädret är tydligen bättre där så det blir niiiiiice på det sättet. hoppas på sol och bad men vet inte om det blir så bra... men bättre än det här iallafall (Y) idag har jag verkligen inte gjort någonting, första dagen på väldigt länge. jag har väntat hela dagen på att det ska sluta regna och blåsa så himla mycket men det kommer antagligen inte hända idag så jag får nog träna i det här vädret ändå. så nu kommer jag inte kunna blogga på ett tag men vilken tur att jag har superbloggarna majaaaaa & carroooo här som håller uppe bloggen hehe. eller okej det lär inte bli sådär jättestor skillnad eftersom att maja jämt klagar på att jag aldrig skriver och det kanske är lite så... men jag har faktiskt bättrat mig :----DDD men nu ska jag packa lite, äta lite och träna. pussss hare bra sakna mig inte allt för mycket här på the blogg! /eeeemma






bilder från åland 07
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0