hejsvejsigen förstår om ni har saknat mej

tänkte skriva gästbloggning men det behövs inte, eller det är fel ord för gäst är den som besöker nått ibland, men jag skriver 24/7 nu vetni så måste komma på nått annat ord men jag har sommarlov och lämnade större delen av min fullproppade hjärna i skolan så aa det går lite trögt hahahaa

nog om det.. jag badade i älven igår hela dan med hanna de var inte så kallt fakiskt, fan vad jag älskar att sommaren har kommit undeerbart!!

och för alla er som inte vett det så har det faktiskt blivit juli nu, de är riktigt häääliiiit.+ att det är 4 dagar kvar till dc!!!

nu måste jag gå ut för det är så himla varmt,

snart tillbaka, lovar det

caaaaaaarrrrrrrrrooooooooooo här igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0