hos pallleee! :-D

sitter här ute i vika  med palle. åkte hit igår och sen sov jag här. igår kväll var vi och grilllade med palles carl, tobbe, siri, erika och hanna. jag hann till och med köra sönder tobbees moppe. eller nej den gick faktiskt inte sönder, men jag ramlade iallafall då jag skulle försöka svänga....... hehe jag och det där med moppar passar inte riktigt ihop. idag har vi sovit, vaknat, ätit frukost, haft sjukt ont i magen, sjungit och palle spelade gitarr grym som hon är!!! :D nu ska vi försöka komma ´på en bildtext. hejdå /e


förr

nu
puss palle är bäääst

Kommentarer
Postat av: .

pauline är så fin!

2009-07-23 @ 13:34:35
Postat av: emma

jaaaaaaapppppp det är hon :-D vem äre?

2009-07-23 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0