im in love with a fairy tail

okej, jag tänkte skriva lite om melodifestivalvinnaren, även fast jag aldirg kollade/r på de så kan ingen väll ha missat alexander ryback eller? han med en fiol. ja iallfall så är han snygg. men han sjunger im in love with a fairy taaail! jag menar ofta man är kär i en svans? jag är kär i en svaaaans eller emma säger att de är typ drömprins men då tycker jag att engelskan skulle ha kommit med ett lite mer osvansigt namn för drömprins/sagofigur. emma har tröttnat på låten, som hela sverige verkar ha gjort, utom jag jag kom på att den låten var den på midsommar då en liten tjej spelade den. så nu kan man göra henne lite arg genom att sjunga sin fina stämma till den låten, hihi buusi som jag är. nej nu ska jag tvinga emma att lägga in en film på alexander ryback för jag vet inte hur man gör..  så ska ni få se & höra! p&k /m.dahlqvist



varseeeeeegod turi! med vänliga hälsningar turi hehehe

Kommentarer
Postat av: Anna :D

asså betyder de inte saga ;o ? eller kanske inte jag suger på engelska:D

2009-07-14 @ 14:00:20
URL: http://cementvagg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah ja hahhaa :d

men jag trore är saga :D

för svans? hahah sånna är ju bah jobbiga (A)

2009-07-14 @ 18:26:24
URL: http://cementvagg.blogg.se/
Postat av: Evelin

Hahahaha. Den heter "Fairytale" - tale inte tail - och det betyder saga.

2009-07-16 @ 23:21:56
Postat av: eeeemmma

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ALLTSÅ TURI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-19 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0