linjedomare nr1

hej allt trevligt folk, elefanter, giraffer, borlängbor.

idag har det regnat, regnat och regnat. fast inte hela tiden förstås.men typ. och jag har spenderat min hela dag på sportfältet. de bästa med dan var att maja och emma var där och kollade på min match grymt bra ju. och maja var linjedomare hahahah fett grym var hon!!!:D hahah och matchen ska vi inte ta upp för det gick piissss!
aa de var det, va ska jag skriva nu?
jo imon blire nog coz trore jag orka inte gå dit idag feting trött är ja men sånt är livet, livet som som överklassare(: hahah jag skoja jag är en i mängden (Y) nu babblar jag mycke här thihithithip

men aa jag ska ta å stoppa i mej nått å äta ni få la hare gött

puss caaarrrooooo häär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0