om göteborg och dagarna efter det

tja emma här, nu vare sådär längesen jag skrev igen och jag måste faktiskt bättra mig. man skulle kunna döpa om bloggen till majacarro.blogg.se nu istället hahaha för det är dom som håller igång bloggen så att säga. maja har redan skrivit om göteborg. jag kan ju bara säga att det var verkligen hur kul som helst. fast jag blev avis på dom som tävlade och hade väldigt gärna kört jag med. men det blev kul iallafall. satt och kollade på tävlingarna i seeeeeekhet värme. sen var vi på liseberg på lördag eftermiddag/kväll. haha det var sjukt kul, jag bara älskar att springa runt där som en liten tre-åring typ. som i balder då vi skrek nästan hela tiden och då vi inte skrek så skrattade vi hahaha åh fan vad kul det var!!!!!!! :D nu ska jag packa för vi åker till farmor och farfar ikväll, sen drar vi och alla kusiner till stockholms skärgård! puss&pill /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0