sommarlovet bara springer iväg

imrgon packar jag väskan och åker till mormor & morfar i dala-järna, kommer hem på lördag eller söndag de beror på :-) sen på onsdag nästa vecka åker jag och empen till söderfors och sen kanske jag åker hem på fedagen kasneke ellre så åker jag direkt till tävlingen ( valbo games ) på lördagen, och kommer hem från tävlingen på söndagen, sen har jag nästan en vecka hemma innan jag far iväg på torsby sommarskidskola shit de blir grymt! men om jag nu ska plcka fram de negativa så missar jag dn-galan youth eller egentligen inte men antaglgen kommer jag vara helt slut när jag kommer hem från torsby på fredagen så känns kansek inte som jag kan tävla rikgti på lördagen, kasnek ska jag åka och springa 300 meter häck på söndagen :-) hoppas på de iallfall :-) (Y) nu tänkte jag kasta in lite sjukt roliga och gamla bilder från malaysia/thailand för att pigga upp lite! hahaha shiiit.
       man såg visst inte så bra.. men r a a w r

/m.dahlqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0