torsby sommarskidskola

asså de var så grymt jävla sjukt kuuuuul! ville apsolut inte heem!!

- åkt skidor i tunneln
- 5kamp
- styrka/spänst
- varit i sunnevattenpark och skrikit mig hes! :-D
- gått till norge, på finnmarken (?) jag fick aldrig ihop de där med finland i norge men..
- spela mossfotboll&rugby, sprunit dryga intervaller, sett en moa försvunnit i myren
- sprint stafett
- skrattat så min mage har sprängts 1000 gånger
- stört loss på iri, pipi och thomas..
- dampat loss
- sena kvällar tidiga mornar
- dansat
- jag shalamarr andreas och erik i en raggabil med tre främlingar så sjuuukt kul jag flög runt överallt i den där bilen asså
- geteeeeeeeen hahaha behöver jag säga mer
- mysterium
- dampat med moo
- fått fina filmer på lina och evelina, som kommer in senare antagligen
- vart trötta
- vari rädd
- astma, varför har du inte vantar? asså pipi......
- haft en lukt av medicin stickande i näsan...............
- testat karhu, de blir
- han heter olle olle olle är vår bäste vän, mittimitttimittimitti i,  fin sång av erik + en fin dans av shalamarr
- kutat rakt in i norskens rum... jag trodde de var evelinas
- blitt med på många heta bilder
- helt galet med shalamarr
- empen!
- flygit på viktor ner i ett dike med brännässlor och asfalt
- spelat fotboll
- gått överallt
- ballerina godis stjärnchips
- snott nycklar
- sjunit fint
- skrattat sönder mig!
- grupp sex!
- kom till rum 52!
- ballerina

e hann vi med på 6 dagar + en sjukt mycket mer!!!!!!!!!!!! de var så sjukt himla aaaaaaas kul! jag döör!!!! kommer en fet bildbomb när vi har fått cd:n  vi betställde, komer nog några filmer också, kaaanske de beror på om dom bör visas eller inte!! haha ååååå  jag vill tebaax

kastar in lite mobilbilder nu bara :

 fina heta snygga seriösta

hejdå zlatan och alla andra fans som läser de här!
/m.dahlqvist

Kommentarer
Postat av: tesaa

bilderna brukar dimpa ner i brevlådan lite innan jul. Hahah bättre sent än aldrig ^^

2009-07-31 @ 21:53:22
Postat av: maja

hahah neej äre så? ;-D haha seegt! tur jag tog några bilder då ;-) de va iaf as kuuul!:-D

2009-07-31 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0