torsdag - måndag

vi åkte hem till farmor & farfar i torsdags, jag mamma och pappa. hanna var hemma för jobbet och maja var redan där. på fredagen åkte vi till kullabadet där maja och emilia var på "sommarkul" typ ett läger som är för barnen där ute på landet typ haha. nej men dom var där hela veckan på ett läger som sagt. vi badade och sen lånade vi en kanot och var ute och paddlade lite (Y) på kvällen var vi med kusinerna och alla dom hos f&f och grillade. på lördagen åkte vi tåg in till stockholm för att vi skulle ut i skärgården. på förmiddagen köpte vi först springskor åt mig och sen åkte vi i värsta mysiga båten ut till grinda, en ö där alltså. när vi kom dit började det spöregna, alltså verkligen spöregna. vi ställde oss under ett träd och stod där i minst en timme typ. hahaha sen kom åskan och allt de där, så vi hade värsta oturen. men iallafall så åt vi middag på en restaurang, aaaasgott verkligen! sen pajade min mobil och den är fortfarande helt sär. iallafall så åkte vi hem på kvällen med båten. eller innan det gick vi runt i stockholm på kvällen. dagen var rooooolig med min bästa kusse mathildaaaa! :-D dagarna efter var vi hos farmor och farfar, eller nej förresten vi åkte hem igår. skönt. idag var vi på lager och shoppade pyttelite, det blev bara en tröja. nu ska jag klippa gräset och sen träna. hej /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0