två helt vanliga dagar hos familjen dahlqvist

tja emma här. måste då säga att dom här dagarna hos maja var dom tråkigaste på länge..... ursäkta mig men fy då säger jag bara. (hoppas inte hon läser det här!!!!) hahaha neeeeejdå det har varit toppen!! som alltid faktiskt riktigt bra. maja är så bra och vi är bäst. igår var vi på dc i det fina sommarvädret. som ni ser så har våran super_bästa_gästbloggare_carro redan skrivit lite om igår. så jag skriver ingenting mer om det. idag har det varit typ översvämningar och grejer i borlänge stad. jag och turi tänkte träna och så men det blev bara kupolen en sväng, och sen chilla @ turis place! hahah skoja. vi lyssnade på gamla godingar som sagt, och så nördade vi bubble struggle! asgrymt. köpte en jeansjacka idag på kuppan förresten och turi hittade sina jeans som hon är helt kär i! sitter som smäck måste jag säga (H) bilder kommer efter filmen som jag ska ner och kolla på nu tillsammasn med hanna siiiiisss. pussharefint! /eeeee'b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0