6 dagar kvar

shit jag kan fortfarande inte fatta det. det känns som att vi var på kanothajken och åland nyss alltså, ofta det har gått ett år?! men visst jag älskare, sommarlov borde det vara året runt jämt. till och med skolan är chill som det mesta nurå! jag sitter här och är halvt död, eller nej helt förresten. pappa väckte mig klockan fyra i morse för att vi skulle vara på stan runt fem. det är falukalaset och min klass städar efter på morgon kvällar osv. vi får pengar före så det är bra (Y) så tänk på oss hörrni, det är vi som tar upp eran skit. så låt bli att skräpa ner så mycket, det finns sopisar faktiskt (; det blev inge stan för mig ikväll iallafall, hehe jag pallar inte för som sagt jag är lite död dårå. men imorgon blire rix fm och sånt med amanda, cecila och fler, fett bäst men det skulle vara med turi och palle också. men det här blir bra iallafall!
i skolan är det fördjupning och har varit hela veckan och ska vara fram till torsdag. jag och agnes syr om kläder, eller alltså vi köpte fula och så ska vi göra dom snygga liksom, hehe hoppas det blir som jag vill, men det tror jag. jag köpte en lång ful kjol fast fint tyg liksom, som ska bli en klänning. själv så tycker jag vi är grymt ambitiösa (stavning och är det ett passande ord???) men iallafall, vi har valt något riktigt liksom som är lite jobb. alla mina andra fördjupningar har varit såååååååå kassa. liksom min och amandas fotografering i julas, hahhha shit det ska vi inte snacka om.
men nu ska jag gå ner till hanna & maja. jag och maja är partysugna som aldrig förr!!!!!!! liksom studenten och sånt fatta kul. men pussss&pill ps; jag och maja har verkligen blivit skillade på det här med långa inlägg! nu äre upp till er att kommentera också. hihi slänger in lite bilder också från midsommartiden liksom. /turie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0