Ännu en gästbloggare(?)

ja, jag tyckte att dom behövde ett inlägg på sin blogg, dom är ju rätt dåliga på det själva;S nej nu skoja jag dom är faktiskt riktigt duktiga på det här med blogg fattar inte hur dom orkar hela tin men det är ju maja så det är vell inte så konstigt kanske..(: brukar läsa bloggen rätt ofta, interessant faktiskt , jag ser fram emot den där "dockumentären" men maja är ju lite seg(som vanligt) aja de blir kul:)
ja ska säga en till rolig sak, för alla som inte vet så ska maja åka för kvarnsveden i vinter(Y)(Y)(Y):D:D fatta hur bra staffett lag vi kommer ha asså usm kommer vi spöa skiten ur alla:D:D de dåliga är bara att det kanske kommer gå i bergebo:'( sämst!

men nu ska jag ladda inför fredag, ja å maja ska dricka öl tillsammans(Y)

// carro, den bäst

ni få la hare bra, inte sista gången jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0