tro det eller ej men det är faktiskt emma som är bloggarn!

ah ni ser ju hur mycket maja har klagat på att jag aldrig skriver nu för tiden osv. hahaha så det har alltså varit maja och carro som hållt igång bloggen eftersom att jag varit inaktiv. nej jag vet inte om det där var ett passande ord, ärligt talat vet jag inte ens vad det betyder men enligt hahaha wikipedia borde det stämma (H) men ja. jag menar att jag inte skrivit på så länge liksom. iallafall så har jag varit med cal dom senaste dagarna, han kom ju hem från usa tidigare i veckan och från och med nu kommer vi inte ses på typ 6 veckor elle något, så ja. imorgon åker vi till farmor och farfar och kommer hem på torsdag då dom åker på konfa. det suuuger. men jag kan skriva lite om skolavslutningen och helgen. i torsdags hade vi skolavslutning på gullnäs som alltid, väldigt bra att det blev där även fast det var väldigt kallt och dåligt väder, men det regnade inte iallafall. sen på kvällen kom cal hit och så, vi var till gullnäs en stund och träffade einar, linus + montes nior som hade fest. hahah shit säger jag bara, vilken klass.... (; på fredagen vare studentdag och vi var till lina, viktor och tvillingarna sjöstrand och firade dom. det var kul, och fatta kul med studenten!!! bara bara fyra år kvar. fast jag skulle inte kunna tänka mig något annat än monte just nu men aja, det måste ju ta slut någon gång haha. våran världens bästa bästa bästa lärare mats matsiboiii ska sluta till hösten, det är helt sjukt. jag kan verkligen inte fatta att han måste sluta men så är det och det är heeeemskt. det här med att man måste spara pengar och dra ner på lärare kan ju ta sig, jag fattar verkligen inte hur fan dom kan ta bort mats av alla lärare! ni ska ba veta hur kul vi hade på hans lektioner, eller ja inte alla såklart men många. haha alla diskussioner om allt eller ja inget, liksom när vi hade sexualkunskap och vi frågade precis vaaaaaad som helst och han svarade på nästan för mycket hahaha. åh snart börjar jag fan grina, ni fattar inte hur bra han är och det vet jag att alla montebarn tycker. men vi älskar dig mats!!!!!!!!!! och gissa vem som har lagt in första videoklippet på bloggen då? JO FÖR DET HAR JAG =D eller okej hanna hjälpte mig, väldigt mycket, men iallafall. rätt bra gjort tycker jag dårå. det här är iallafall ett klipp på mats när han sjunger, det var i torsdags inför hela 6-9 och alla lärare. innan sa han att det här är något man borde lyssna på när man inte bryr sig så mycket om hur det låter, typ när man är full haha, men han körde den för oss iallafall. SE & HÖR PÅ VÄRLDENS BÄSTA MATS!


hahahahaha alltså jag har kollat på den här sjuhundraelva gånger tror jag.
men mats i våra <3 för alltid hörrni

nu måste jag sluta skriva om det här, det blir bara deppigt ju. i helgen har jag varit i borlänge, först åkte jag och kollade på tävlingen som maja med fler var med i. fast jag missade palle för hon hade redan åkt hem :'(((((( men jag såg majas 300 h och shit hon är bäst alltså! så himla bra. efter det var jag med cal och på kvällen kom anderssons och åt hos dom så då var vi med emil hela kvällen, till typ 2 på natten. haha kul vare, emil visade oss hans favorit crilleboiiii. chacha! hahahh äh ingen fattar iallafall. jag har gjort mer i helgen men nu börjar jag få kramp i fingrarna för så här långt har jag då ALDRIG skrivit. GRATTIS TILL ER SOM ORKADE LÄSA!!!!!!! :D puss&pill / e

Kommentarer
Postat av: kalle

jag läste hela,kollade på filmen och läste lite andra inlägg! 8y8 grattis till miggggg

2009-06-15 @ 18:57:00
Postat av: amina

orkade inte läsa allt, förlåt, hihi. men kollade på vidioklippet! han äger ju! kommer sakna våran älskade mast till 1000! <3

2009-06-21 @ 00:47:53
URL: http://aaminaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0