bara två dagar kvar nu alltså

hihihhhi shit två dagar kvar sen ska vi inte tillbaka till skolan på hur länge som helst!! eller okej sommarloven går alltid fort och man är borta hela tiden men iallafall, det är rätt länge. idag har vi haft uppflyttardag och det blev som jag ville, haha tårttävling och sånt :D min haha grupp 6, gjorde en fotbollsarena eller ja San siro stadium. den blev grym! måste få någon bild på den. men tyvärr så vann vi inte för att alla röstade på en ful munk?????? seriöst det var SÅ dåligt. eller visst den var fin men inte speciellt svår att göra. men visst grattis till er... hehe nej jag är inte dålig förlorare (((((((((: idag kom cal hem från usa förresten, hihi det är väldigt bra =D <3 nu står hanna och tjatar om ett par jeans, så nu ska jag in och rota i hennes garderob och se om jag kan göra något smart byte hehehe. pusss&pill mvh emma sofie turi björkis björkluuuuund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0