brasilien - italien

nyss gjorde italien självmål, poor them. det är bara första halvleken och brasilien leder med 3-0.  jag vet inte vilka jag hejar på, jag hejar på zlatan. zlatan är bäst. zlatan zlatan zlatan. imorgon blir det sol sol sol sol och de älskar vi! snart åker vi till göteborg, och jag ska tävla shoppa liseberg partille blabla de där har jag sagt typ 1000 gånger.  jag ska nog köpa mina efterlängtade replay jeans iallfall som inte finns i min storlek här, sen kanske en skinnjacka jag har trott att jag inte passat i de och därför aldrig köpt någon, men jag vet inte ska iallfall prova, sen funderar jag på en shortsdress, ja ja vi får se hur de blir med de.. nyss åt jag två kademumma muffins, love! /maja 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0