carro vet hur man bloggar, se och lär empen!

okej carro ett inlägg om tävlingen ska du få som du begärde, kan ju börja med att säga att de gick bra. på kort häck kom jag två efter palle, trea kom sofia granander från kil, fyra anna shrek bajs och femma amanda jansson, ja de va bara 5 med, typ världs mycket människor med. sen 20 minuter efter häcken vare dax för 100 försök, gick till final med tredje tiden men kom tvåa i finalen, efter palle och trea sofia ;-) samma som korthäck. jag strök mig från längden pga att jag inte hoppat nå längd alls i år. Shaun min bäste vann längden i hennes ålder, ja f17 som hon tävlar i nu, eller hon är 16 men jaja whatever på 4,98 (Y) mycket bra. sen sprang jag 300m häck, jag vann på nytt pers 46,53 :-D  Linnea vann också hennes klass på 48,01 före fredrika på typ 48,80. evelin sprang också bra, vet inte hur bra.

sen åkte jag ut på svavelgärdet & kollade på beachhandboll cupen (Y) blött sandigt geggigt men ja (Y) och nu sitter jag här, snart ska jag packa för imrgon ska jag på premiumläger till idre, skoj. jahapppp och föresten carro jag bloggar på för fullt, men den där emma vet jag inte vad som tagit åt ungen, hon får skärpa sig!

men jag ska inte klaga för mycket på emma, hon är trotsallt min personliga accistent (? på borde stavning & ord)

nu ska jag äta kycklingar!!! hejdå/m

Kommentarer
Postat av: En annan Maja

Äta kycklingar?! VAFAN massmördare.

2012-08-05 @ 08:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0