carros inlägg ljög om de mästa...

... för att jag ska byta till kvarnsveden i vinter är lika långt ifrån som jag ska börja orientera eller åka till månen. så synd caroooo0o0 jag vet att ni vill ha mig... hehehehhehhehehehe men att våran blogg är braaa ljög hon inte om och att jag är seg med dokumentären var också sann.. heheh. tillbakatill, ja tillbaka till vadå(?)  jag kan ju säga att jag har införskafat mig två skor idag, världens bästa springskor, och skit snygga jesussandaler. puss på de! men jag tänker inte prova dom för jag har gått barfota i mina converse hela dagen och ja har ont i fötterna, dom har typ kvävts idag. föresten jag hatar att moa är sur på mg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja lider fan moa........ he. och föresten åkte vi rullstolsinnebandy i skolan idag (Y) jag ramlade bara baklänges med rullstolen en gång till skillnad från elin som ramlade 10 000 gånger hahahha dutti den flickan, (Y) tack för idag. mvh maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0