chillar @ turis place

chacha! sitter här hos turi. hon står här framför mig i köket och lagar köttbullar och pasta till oss! :-D jag kom hit ungefär vid tolv och på förmiddagen har jag tränat rullskidor osv. det har maja också elle hon har sprungit. idag ska vi sola, eller vi har redan gjort det men ja, sen ska vi ut i staden och uppleva p&l som jag sa i något inlägg tidigare tror jag... och så ska vi köpa glass och bestämma kläder inför göteborg! eheh. vi har fått brev om torsby och det kommer bli SÅ kul!!!!!!! :D jag och maja kom i samma grupp. vi är i grupp 6 hehe och den verkar bra (Y) nu sår köttbullarna på bordet och vi ska äta. skriver senare kanske puss&pill /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0