det ser ljust ut för emmamaja.blogg.se

kom nyss hem från träningen, 300mh med yvonne de gick braa! men de var varmt! jag har fetaste solstinget typ.. skulle kunna ha iallfall så nu ska jag befinna mig inne mest hela dagen tror jag hahahaha! världens bästa agge läser våran blogg och statistiken går bara uppåt och uppåt typ de ser ljust ut för emmamaja.blogg.se! hämtade ut mina friidrottskläder idag också, eller mamma gjorde, de var faktiskt snyggaste kvarnsveden har haft genom tiderna (ni ska veta att vi har legat långt ner på snyggaste kläder listan) jag tycker de var r'tt så snygga nu faktiskt! bild kommer efter göteborg då jag har tävlat i de! de var liksom mer gråa än svarta och gult små räder som typ korsade varan på sidan hehehhe förklaringar och jag är inte bästisar! tyvärr. nu ska jag ta en iskall dusch och kanske packa lite! pussar /m

Kommentarer
Postat av: Evelin

Lite för grå, men annars snygga!

2009-06-24 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0