emma är bloggareeen

tjatja! :D emma här faktiskt. kan tänka mig att turi och många andra får en chock nu när dom ser att det är jag som sitter här och skriver istället för maja. det är ju faktiskt min blogg också men maja funderade på att döpa den till majadahlqvist.blogg.se istället eftersom att jag aldrig skriver. men nu ska jag börja igen hehe... idag och igår har jag varit med världens bästa palle! igår var vi i vika hos henne och idag här. vi har solaaaaat och skrattat pratat massor. imrgon åker jag till maja i borlänge och vi ska ut i staden och uppleva lite p&l eftersom att vi åker på torsdag till göteborg. kanske får lite partyparty känsla iallafall, det verkar då turi ha. nu ska jag fortsätta min träning, är helt uppe i den haha. eller har styrka och stretch kvar om ni ville veta liksom (((((((: och så måste jag packa idag också. iiiiih dom här dagarna kommer bli sjukt bra bättre bäst förutom att jag inte kan tävla, det suuuuger hårt. nu måste jag gå hejdå :D p&p ungefär som p&l fast puss&pill liksom! /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0