falukalaset & sånt

jag har inte haft tid att skriva någonting och maja är på sayo så hon har inte heller kunnat skriva. men för er som vill veta så har världens bästa turi varit på tävling och vunnit och grejer :D jag låter hon skriva om sin helg istället. igår åkte jag först hem till layton och sen åkte vi vidare till stan och träffade flera där istället, det var roligt fast verkligen pissväder, eller ja kallt och så. själva rix fm var inte så bra om man räknar bort måns dårå, han var grym!!!! haha shit jag älskar måns. så han varen enda bra utav dom som sjöng, och det enda vi kollade på också förresten. men kvällen var rolig och masssa häliiit folk med.speciellt linus och einar hehhehe, nejnej jag ska inte skriva någontiong om det här. idag har jag först varit och kollat på springskor men självklart så har jag för stora fötter så dom skulle beställa hem större hehe....... sen åkte jag ner på stan och åt pizza med folk från klassen. sen var vi där ett tag och senare kom också andreas ankaaaan osv. sen cyklade jag hem och nu sitter jag här haha. men nu ska jag ut och träna, bye! puss&pill /turiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0