fredag lördag söndag studenten sayo sayo

fredag:min käre kusin tog studenten och jag fattar fortfarande inte de hehehe hon är typ 10 men ja:D hehhee ja iallfall så fick jag fika och mat och då va ja nöjd, och jag har bara fyra år kvar fyra år kvar fyra år kvar hehehe... på kvällen åkte vi till stockholm, åkerberga och bodde hos alice & lisa fö jag hade tävlingar på sollentunavallen.

lördag:
Sayo, sollentuna athletics youth open, tävling, 100meter 6e tiden till final, pers hehehe och 8 i finalen..:-p (offrade eig en ful pgubbe) bästi shalamarr sprang 800 och kom tvåa efter en sjuk 95a från gävle shit betty heter hon visst. helt sjukt, a va skulle ja säga, jo linnea sprang 300häck som en gud och hoppade längd som en guddinna pusseli på shauniiii. jag sprang 300 häck också de gick braaa jag vann och persade 47,08 :-) skojsit tydligen sverige etta inte så många som sprungit men ändå heh. hem till åkersberga kollade på fotboll fyyyyyyyyyyyyyyyy va dåliga dom va, ja mena missa straff och grejer de hade tillochmed jag gjort bättre, nej zlatan skulle ha lagt den, jag älskar zlatan, zlatan zlatan zlatan.  och sova igen i mitt käre high school musical rum som emma och palle blev helt till sig när jag sa de rummet ville tydligen dom ha hahahahaaaaha åh ni är så mogna pluppisar! <333333 eller okej emma sa  jag till sms, men hon blev helt galen ändå.

söndag:
kort häck gick inge vidare jag kom 8 och så... inge bra tid heller hehe 12,82. hehehhe ja precis palle kom tvåaa pussi och jossan vann pussi sen vare massa mer, shalamarr sprang 2000 och kom trea, (Y)  evelin sprang, minieve kom femma på 600 trorja, sköööning har en film men vet ju fortfarande inte hur man lägger ut dom hehehe precis, de skulle ju emma fixa (?) jahapp minus i protokollet för henne. jo va va jag? jo jag sprang 300 också och där persade jag också 43,42 på dä kom ja fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyra trorja :-)hehehhe

lööööv ja<3

student 09 för henne, student typ 13 för mig (?) hur sjukt låter inte de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0