gästbloggaare här igen!

sjuuk snyggg blogg måste jag säga!

aa jag har fått oder om att gästblogga lite här då men de är riktig bra fart på bloggen för tillfället andå men aja ju fler desto bättre:)

vakna imorse med solen i ögonen men det sket ju sej för nu är der grått i gråa borlänge ta å gör nått åt det vafan, det är juni hallå?! fast det skulle bli varmt nästa vecka faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan efterlängtat eller vadå,

åå alla friidrottare drar till göteborg, LYCKA TILL ALLIHOPA!!!:D

hahahaah ja satt å kolla på maja flera gånger, hhahahahaha hon är såååå grym på att sjunga ahahahah!!!!:D:D:D

nu kan ni anteckna, för jag ska berätta en sak, en sann sak den här gången, jag cyklade 4 mil igår, fram å tillbaks till falun, riktigt stolt är jag!(:


puss/herman en efterslängare som sitter å lyssnar på håkan, längtar sjukt, sjukt mycket till P&L!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0