GÖTEBORG GÖTEBORG GÖTEBORG GÖTEBORG GÖTEBORG GÖTEBORG

carro du får mitt inlägg, men inte från borlänge utanfrån hampus lägenhet i göteborg, eftersom jag ska varakvar här en hel veckatill, och integör  de mig nånting! världsundomspelen gick iallfall rätt så bra, kort häck kom jag 12 på, inte direkt nöjd men.. 300häck kom jag 4!!! 5 små hundradelar från pallen!!!suuur ja vaaaaaa! två norskor före coh en svenne. ja ja aldirg ska marginalerna vara på min sida! 300m persa jag men kändes jätte tungt:-O  var väll värmen typ. kom iaf 15 av 116 st. vi gick på LISEBERG!!!!!:-DDDD och stan och grejer, jag skriver mer om va andra kom och blablabla såntimrgon kommer bilder också ifall  hampus har någon sladd och lägga in bilder på,. köpte nya spikskor idag också! de va kuuuuuul:-DD usch va varmt de är ute! går knappt och vara i solen, nej imrogn ska jag till havet och bada!!! bara lökat på ullevi i tre dagar nu,kul men vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt så innåt! nej pussen! /maja

Kommentarer
Postat av: Evelin

Sjukt kul!

2009-06-29 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0