grattiiiiiiiiis örten!

idag äre grattis världens bästa örten, femton bast liksom =D det är nu vi skulle haft plan 3 som det var tänkt från början, det blev ingenting av det. maja är i idre, jag åker bort osv. nu håller jag på och packar till farmor och farfar, vi åker dit ikväll. imorgon ska jag för tredje eller fjärde (?) gången till stockholm och kolla upp det här med min mage, har testat att inte äta laktos nu och jag har inte haft ont på aslänge så det måste nästan vara att jag inte tål det. jag har ont i min höft vilket gör att jag inte kan tävla i göteborg om två veckor :'((((((((((((((((((((((((((((( jag blir så jävla sur att det alltid ska vara något fel. vi har varit där fyra år i rad nu, världsungdomsspelen är det roligaste på hela året, typ. iallafall med friidrotten och nu kan inte jag vara med. det suger! fast jag ska nog åka med ändå fast utom tävlan, det blir bra men verkligen inte så som jag vill ha det.. men aja. nu ska jag ut och cykelträna efter som att det är det enda jag kan göra typ. /turie

nu har jag suttit och kollat på alla bilder och videoklipp på mig och turi från våra dagar
hahaha shit jag tror vi är såhääääääääär cp men gud vad jag älskare.
pusss&pill turi du är verkligen bäst bäst bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0