grattis wilhelm tage skog finn eriksson

ja idag äre tages bemärkelsedag! ett stort GRATTIS till honom. nu ska jag snart proppa i mit lite frulle sen går jag ut i solen, man måste ta vara på värmen nu.. sen kvart över tre har jag träning med yvonne på ip lång häck tror jag, de kommer bli varmt. idag är det tisdag och imrgon kommer empen hit sen kommer hon inte hem förens på måndag för vi ska till götet juu. shit shit shit shit va pirri jag vart nu alltså! det är bara två dagar babra två dagar kvar tills jag står och ska tävla på ullevi!!!!!!!! SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT SDKAGHFSKALDL'ASDAÖFGAJSHDJAS HEJDÅ/ MAJA

Kommentarer
Postat av: wille

tacckkk så mycket !!!!!:D<33333

2009-06-23 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0