hehehello everybody

måndag lika seg som vanligt. började kvar över nio, slutade tjugo över fyra. eller nej vi fick faktiskt gå tio minuter tidigare :O kan ni tänka er, monte liksom haha shit! bättring där (Y) det har varit lika varmt och fint idag fast nu börjare mulna på liksom ;'( vi som ska på saftkalas hos einar imorgon. men det skulle bli sol mitt på dagen enligt norge så då litar jag på dom :D norge är bäst så ja. nu ska jag äta hallon och blåbär sorbet eftersom att det är den enda glassen jag får äta typ, men jag älskaaaren (H) jag vill trääääna, har inte gjort det riktigt på en vecka nu och jag blir galen på alla jävla skador!!!!!!!!!!!!! ursäkta men det behövdes. är det inte magen och andningen som är problemet så ska det självklart vara fem andra grejer. kul att det är mindre än en månad kvar till göteborg och jag har kört ett friidrottsträningspass sen i höstas. jättekul. inte puss&pill /turie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0