igår & idag av turiiie

okej turie här. jag har fått uppgiften att skriva för igår.. vi var iallafall på saftkalas hos einar som blev femton år, liksom byxmyndig osv (Y) det var kuuuuul, hhehe jag och maja hade inte träffats sen bästishelgen så det behövdes :DDDD när vi kom till einar var vi sena pga att majas buss var seeeeeeg, väldigt seg som vanligt. bussen alltså, hatar dom. men vi tänkte såhär att fint folk kommer alltid sent så det var lite meningen (; iallafall så hade dom gjort ordning med värsta bullarna kakor kalasgrejer och sånt, hahha jag & turi hade riktigt kul med såna hära som man blåser i ni vet? :D asroliga iallafall. efter einars kalas cyklade jag och maja hem och tog massa kort haha. som ni ser väldigt heta! förretsen så kommer det filmer också så fort maja har skickat dom och när hanna kan hjälpa oss att lägga in dom haha för kunskaperna räcker inte till här. jag orkar inte skriva någonting mer nu, men kul dag iallafall :D och äntligen fick jag träffa min älsklingsturi '-' <3

idag var det fördjupningsdag orkar inte skriva något om det haha. efter skolan följde amanda med mig hem för vi skulle kolla på high school musical. det blev först trean och sen första. hahaha alltså shit det finns nog inga bättre filmer, jag vet inte hur många gånger jag har kollat på dom nu. kalla mig töntig men jag älskar dom!!!!!!!! <33333333 och sen har jag tränat idag också. det ska vi inte prata om. vi ska heller inte prata om sprutan jag fick lov att ta nyss, hemskt vare iallafall. mycket negativt idag men det är bara så. puss&pill nu har jag överlevt ännu en till bloggning heheheh nerå det är kul. ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0