ingen paddling i kallvädret..

..imrogn för mig och shrek, för vi ska på studenten:-D fyfan va skönt säger jag bara, dom andra får paddla runt där i tunaåstrand och frysa ihjäl och bli blöta haha och inte pga att dom badar utan för de regna, eller de kanke de inte skulle göra (?). måste bara säga att jag och turie har blivit rikigt skillade på de här med långa inlägg.. hihi fett bra är vi! fett bra. idag var jag på friidrottsträning iaf, jag och evelin där, vi klarade oss själva med några korta häck lopp och 20 20 40 40 60 60 :-) kallt regnigt mina händer frös nånting av sig, gick lite segt och så men ändå bra. tävling i övermmorgon, få se hur dä går.... emhhehe första gången på 9 månader yyyyeeeeey! nu ska jag nog snart krypa till kojs, /m

helt sjukt att kusin tar studenten imrgon, helt sjukt.                      ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0