kalas i bilder


födelsedagsbarnet

VIP gästerna



















SHIT EXAKN NU  SNÖAR DE UTE?!?!?!??!!?! ELLER OKEJ DE HAGLAR JÄTTE FETA KORN OMG HEH LÄÄSKIIIIT.
okej, tillbaka itll bloggandet.

grattis einar! och grattis till er som just har kollat egenom en miljon heta bilder. men texten kommer senare av turie, ja vi delade på jobbet, jag bilderna, hon texten. hårt jobb att ha en så pass bra blogg som oss. ´nu äter jag sitting bull, sittingbull & bloggen är mitt liv eh
 
seeeeeeee you lateraligaiter/ t4r5e0, h6--san 1ag har tryc2t -å någ6n 26nst5g 2na-- hehehe 5nte bra g16rt av 05g,

Kommentarer
Postat av: JENNIFER - F O T O

Jag diggar Maja's solbrillor :)

2009-06-06 @ 10:37:29
URL: http://pphoto.blogg.se/
Postat av: emma

hahahah, tack! det är mina (;

2009-06-07 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0