måste ju ba skriva nu när den är så snygg!

ja våran blogg alltså vad säger ni? visst ären snygggggggg? :D det här har världens bästa turi fixat, önskar att det var jag som gjorde det hahaha men turi har gjort det alldeles galant! hon har redan skrivit om midsommar och så, det var verkligen askul. videoklippet ligger ute och jag hoppas ni njuter av det, för det gör iallafall jag. finns det någon bättre än maja? svar: nej. helt sjukt alltså jag ska bilda ett band så jag får henne som sångare hahahah tyvärr luuuukas :* nerå ni kan få henne till erat band, fast rätt osäker på om hon skulle klara av den rollen hehe. idag ska jag träna och sen har jag inte planerat in någonting annat faktsikt, väldigt skönt ändå. imorgon ska jag vara med världens bästa palle som jag inte har varit med på 100000 år ungefär. längtar redan hur mycket som helst. på onsdag åker jag till turi och sover där tills på torsdag för då ska vi hoppa på tåget till göteborg och världesungdomsspelen liseberg ullevi massa! fast jag får inte tävla för jag har ont i höften och itne tränat friidrott riktigt sen i höstas. (typ ett år sen) det känns ju väldigt bra eh eh eh... aja nu ska jag klippa gräset förresten, pusss&pill på våran superblogg /eeeemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0