midsommar

midsommar firades i falun, med världens bästa empen och en hel hög till. vi började med att åka ut till ett torp där de vart midsommarstångsresning (shit långt ord) mat och mat och fika, jag och empen invigde dubbeldasset så där blir vi förevigade (Y) sen cyklade vi hemmåt med tipspromenad för de stora, jag och empen kände oss för rutinerade och att va för bra, så den sket vi i, eh.. sen badade en hel hög tunna men de sket jag och empen i (hehehehe) vi var inne duschade fixade och gjorde två par kanon snygga kransar ( som såg ut som två risbuskar) men ett gott försök iallfall. sen gick vi över till grannen där de var typ massa folk för han fyllde 50 typ, de var ruuligt! jag empen julia adolfsson och frida troive åkte till preem för att köpa, sen sjukt kul alla fulla föräldrar som var där ja helt galet. jag och empen fick oss en lektion i alkohol och att hon inte haft analsex. jaaa sjukt pigga var vi hela natten vi bastade och blablabla vi gick och la oss 5 typ, inte för vi var trötta konstigt nog liksom utan mer för vi kände att vi skulle kunna vara uppe hela livet typ. snygg design har jag fixat föresten!!! shit jag är helt sjukt bra!



julia och emma satt sönder bänken

heta

dass..
jag skriver lite om premiumlägret nu när jag ändå håller på, vi gjorde som sagt en hel hög utmaningar, gick upp för städjan, fyspass, "ung ledare", bowling, boxersize, fresbe ultimate, gympapass, disco, sikta mot stjärnorna, innebandy, gym ja och en massa mer som jag glömmer, de var sjukt kul! sista lunchen vare prisutdelningar och grejer,jag och hanna fick medalj för vi var grymma upp på städjan, min grupp vann sikta mot stjärnorna en medalj till för mig he, johanna disco drottning, discokungen har jag glömt, patrick van rookien med en röst före linnea larsson, bästa bowling sara typ eehm jag kommer inte ihåg mer tror jag, men petra runvik och albin axelsson röstades fram till lägrets kille och lägrets tjej, as rätt att dom vann och galet kul för dom, dom åker antagligen dit som ledare nästa år! shitshitshit!
 
nej nu ska jag gå ner och hämta en päronsplitt, tjing! /majadahlqvist

Kommentarer
Postat av: siri

Sv: JA VERKLIGEN, DET VAR SUPER KUL =D Klart man ska till vu, ni också va? =D puss<3

2009-06-20 @ 23:51:04
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: julia

haha , bilderna<3

vi hade de bäst brudäär (L

2009-06-21 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0