packad & klar

... nästan, ska bara lägga i tre par skor & pengar. har säkert glömt hälften men då snor jag grejer av pauline eller hanna haahhaah.. annars då? nej jag har ingen aning, väntar på att min ipod ska laddas klart ( som bara har massa skitlåtar i sig) för sen ska jag stänga av datorn, eller kan man stänga av datorn medans man laddaren ? nej jag har ingenaning. seeeeegt äre iallfall, annars får jag väll gå ipodlös, men nej känns inte lockande att behöva sitta i en buss i flera timmar utan ipod, just de kom ihåg att jag måste lägga i mobil laddare! nu fick jag sms av emma, dom har typ suttit och ätit i flera timmar, hon skulle ju komma med en kniv till mig.... jaja den kniven kan jag ju bara drömma om att få. nej vet ni va. ja jag har inte så mkt mer att säga till er käre miljontals läsare. NU SKITER JAG I IPODEN OCH GÅR OCH SOVER!GODNATTTTTTTTI/m

beachhandbolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0