peeeeeeaaace and loooooooooooooooooove

folk från hela sverige har redan invaderat borlänge, man får ta fetaste omvägarna för att försöka sa sig igenom denna stad. jag fick cykla på bilvägar i felriktining mot rött körde på 1000 människor med fetaste packningen och åååh jag vill också! men men.. som sagt göööötet blir lika bra! för jag vet ju fortfarande inte vad jag missar, de är bara mina tankar heh.. precis.
idag har jag åkt en snabbis till kuppan, solat, vart med shalamarr och varit på larsen träning i mellsta, 600ingar, de gick seeeegt! klockan är 8 och de är fortfarande ingen skillnad på värmen inne & ute de är ju bra!  nej nu vill jag trots allt bara iväg till göteborg!!!! p&p/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0