premiumlägret i idre

de var så sjukt roligt as kul verkligen! de hände saker tjoff tjoff tjoff hela tiden(Y) jag berättar mera liksom ja va hetere utförligt (?) HAHA imrgon eller något, idag låter jag bilderna tala lite för sig själva :-)
allahopa
vi gjorde massa utmaningar och grejer skit kul!
till den toppen skulle vi!! ser ni hut långt de är! jag och hanna var grymma, en medalj som förtjänst he

tydligen sveriges 9e högsta topp, städjan, och brant vare

jag hade koll på mina grejer
världens bästa palle
utmaningar
utmaningar
& utmaningar igen
sikta mot stjärnorna! MITT LAG VANN!!!!:-D fett bra hahaha

massa mer bilder och vad vi gjorde kommer sen:-D håll utkik/majaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sussi

Mysigt!

2009-06-18 @ 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0