rip mitt cykelhjul och rip min växellina, jag sörjer

ja som ni ser. snart äre inte mycket kvar av min käre gamle morfars mosters cykel. hehe skoja jag tar fram de händiga i mig så bliren som sprillans (de där var ljug) eller så skickar jag pappa på den så kasnke de blir luft i hjulet 10 minuter iallfall.. men växlarna kan jag nog bara glömma. de blir nog soptippen nästa för dom.. de är ju tragiskt"/ ily cykeln.

jag ska iallfall åka på de där premielägret i idre 14 juni fett kul sägerom att de är. palle och hanna ska också dit. massa massa massa fler också ju förståss men jag vet ju lixom inga fler eller jo, men skit samma. jag ska iaf på möte med skol if på måndag ... heheh kul. men vad gör man inte för läger heheheheh typ.

jag tänker iallfall meddela en sak för er, en spännande sak, en glädjande sak, en helt otroligt bra grej aaah nu vill ni järna veta va va va?! snart kommere jag laddar (trummvirvel) jag maja anna linnea dahlqvist får vg i matte till slutet i åtttan!!! fattarni eller?! jag och matte som aldirg direkt varit bästa kompisar, matte va de jag trodde jag skulle få max g i.. hehe och fysik dårå.. de är något med mig och de där som njaa inte rikigkt passar sig ihop. men tydligen, ily anneli!

till helgen äre sayo spelen i sollentuna, min första friidrottstävling på jadu.. nu ska vi se... nio månader shit shit hur ska detta sluta?! men visst har jag åkt skidor hela vintern så visst visst, kul att jag tränat friidrott på vintern också, visst visst typ två gånger ehm. jag ska iallfall vara med på 300m 300mh 80mh och 100 också tror jag, måste vara med på mkt nu eftersom de bara är två tävlingar före göteborg.. men sayo är ju 2 dagars så de är tjill... hoppas jag lixom inte tjill tjill utan gren tjill... ääääääsch precis. men missar falukalaset :'( de sööööög ju nånting

jag och linnea har iallfall nyss varit ute och tränat, lagom jobbigt. nu ska jag gå och äta köffärshås och makaroner eller ja spagetti då, same shit världens bästa shit också. hejdååå alla fäääääns!

hittade en gammal bild på mig mathilda och palle. shit saknar er pluppisar!

ps. långt inlägg,maja är duktig ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0