05.55 enligt min klocka som går fel

helt onödigt, lärarna hittar på vad som helst för att vi ska gå till skolan känns de som. idag kollade vi på yesman.. och sen då? nej fick ett papper och sen skulle vi spelat brännboll som dock blev inställd pga de mysiga vädret. kunde lika järna ha varit helt lediga idag. imrogon ska vi och paddla kanot i tunaåstrand, de ska tydkligen bli +3 regn och snö. kul att paddla och bada och leka då.. njaaaaa sen äre ju studenten irmgon också helt sjukt att madde ska ta studenten, känns som hon typ ska sluta 9an eller nått hahhahaha jaja jag får fika iallfalll, snart är hon 20 :-S. helt sjukt att  vi får sommarlov om 6 dagar också juuuu. men fett med skönt asså, hoppas på bättre väder efter denna vecka, att den här kallfronten som linnea sa var över oss nu förhoppningsvis har försvunnit ur borlänge och kör på +26 grader ist eller nej +30 blir bra.


har föresten dragit ut sladdar så jag ska kunna ha datorn nere i sängen för de trådlösa internetet funkar inte fick lov att flytta på de, så nu funkar inte hemtelefonen ring på mobben,  jag vet någon som kommer bli tokig eller kasnek inte hon tkr kanske de är skönt när sladdarna kommit bort . men jag fick lov för jag var helt genomblöt och frös som en... ja som en vadå(?) 

ikväll ska jag på friidrottsträning iallafall i regnvädret, hoppas de har uppehåll under träningen, de brukar vara så konstigt nog. hehe. jahapp.

nej nu blire inge mer skrivande för min del. puss & adjöken fröken /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0