GRATTIS HANNA

klockan är redan halv 6? shit shit shit denna dagen har gått så fort. skolan och vi gjorde som vanligt ingentinggggggg och sen åkte jag till kupolen, med anna & elin. köpte ett par jeans gjorde jag och så, sen cyklade jag hem & nyss kom mamma med min efterlängtade adidas väska!!!!!!! skojsigt!!! pussipussipuss.  samtidigt när jag skriver de här sitter turie och skriver på msn som en skadeskjuten kråka... den ungen har pro0o0o0oblem.

inom snar framtid (och när jag har lärt mig lägga in video inlägg, siri kanske kan hjälpa? hahahha ) så kommer en dokumentär om några flickor.... jag ska inte avslöja något men jag kan säga att p&l är för liten festival för dom att ställa upp i ( de är typ som djurmokampen för oss friidrottare) så håll utkik på våran blogg de kommer nya roligheter varje dag! något ni bara inte vill missa!!!! så jag upprepar MISSA INTE FÖRSTA AVSNITTET OM BÄRKUNGARNA, MED CITAT " PLOCKA BÄR SÅ MÅR DU BÄTTRE" ja ni hör ju... som sagt missa inte första avsnittet om bärkungarna, seriestart när jag fattar hur man lägge rin videos!

de medverkande.. /turim som mäster filmare/fotograf/dokumentärare
ps. grattttttttttis världens bästa hanna björkman 15 baaaaaast<3


Kommentarer
Postat av: Maria

shit alltså vi kommer göra så stor succé så att alla bara dör! släng er i väggen coldplay :D

2009-05-27 @ 19:05:48
URL: http://mariiaakerblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ellllllliihuuuuuuuuuuur släng er i väggen här ska bär plockarna fram!:D .. typpp :D:D:D

2009-05-27 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0